Ptáte se nás

Mám zásilku před předáním kurýrovi zabalit?

Zásilku zabalte tak, aby se při převozu nepoškodila. Uveďte na ni jméno, příjmení, adresu a tel. číslo příjemce.

Co když se s předáním zásilky opozdím?

Samozřejmě rozumíme tomu, že se občas každý zpozdí. Naši kurýři čekají 10 minut ZDARMA. Poté se už čekací doba zpoplatňuje.

Co když příjemce nepřevezme zásilku?

Pokud příjemce nezastihneme, kontaktujeme Vás a domluvíme se na náhradním řešení.

Je možné využít dobírku?

Samozřejmě ano, zásilky s dobírkou také doručujeme, ale v hodnotě max. 5.000,- Kč, pokud se nedomluvíme jinak. Pokud se jedná o hotovost, předáváme ji přímo Vám. Případně lze také peníze zaslat na účet. Na účet zasíláme nejpozději další den po předání zásilky adresátovi.

Co když se stane, že kurýr nestíhá zásilku doručit v domluvený čas?

V případě, že taková situace nastane, kurýr nás okamžitě informuje, my Vás kontaktujeme a společně domluvíme následné řešení situace.

Mohu kurýra osobně během přepravy kontaktovat?

Při každém doručování dostanete kontakt na konkrétního kurýra, s kterým se můžete průběžně domlouvat na případných změnách.

Mohu si objednat pracovníka s dodávkou?

Pokud potřebujete větší auto, je potřeba si objednat službu Kurýr Praha velikost Dodávkou po Praze.

Co vše mohou kurýři zařídit?

Naši kurýři jsou schopni zařídit úřadní záležitosti, zajít Vám na poštu, zakoupit květinu a mnoho dalšího.